Translate

torsdag 2 januari 2014

Ett avslutande brev för dagen!

Flemingsberg
torsdag 2 januari 2014

Hej ungdomar!

Jag hoppas att ni har det bra!

Nu har jag läst och kommenterat alla på bloggen publicerade rapporter. Det har krävt en hel del tid och krafter men det har också varit givande.

Många av er har publicerat och fått kommentarer från mig. Det återstår några grupper:

1) Individer som har publicerat en rapport som jag har missat läsa och kommentera. Skriv gärna till mig eller ännu bättre påminn mig om det samtidigt som du åter publicerar den.

2) Individer som ännu inte kompletterat sina rapporter och har en eller flera rapporter kvar att publicera. Gör det så snart som möjligt. Snart kommer klockan att vara slagen när det gäller att skriva in betygen. Jag har (och jag hoppas att jag har visat tålamod) men jag kommer inte att se mellan fingrarna!

3) Individer som har skickat sina rapporter till mig via vklass och av en eller annan anledning ännu inte publicerat dessa i bloggen. Min uppmaning till dessa är: "Gör det nu!". Har ni svårt att komma in i bloggen eller har ni tekniskt svårt att publicera, ta kontakt med mig eller någon av dina kurskamrater. Är det så att av någon märklig anledning vill inte du publicera ditt verk (trots att just publicering och påföljande läsningar och efterföljande kommentarer är en av de viktigaste momenten i uppgiften) ta kontakt med mig genom att skriva till mig till nader.sani.tgy@gmail.com, tala om det för mig och ännu en gång bifoga din rapport. Då får jag läsa din rapport och kommentera dessa utifrån det aktuella förhållandet.

Efter varje inläsning har jag gjort en notering för mig själv. Det har handlat om mitt omdöme i form av en bokstav för var och en av rapporterna. Jag har satt betygen D - A på rapporter jag har tagit mig genom. Det innebär att inte en enda av era rapporter har fått ett lägre omdöme än D och det är väldigt bra.

Imorgon (eller under lördagen) skriver jag ytterligare meddelande till er för att ännu en gång påminna er om eventuella omskrivningar och eventuella kvarvarande elevstyrda lektioneri "Moral och etik".

Ha det bra,
Nader

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar