Translate

lördag 11 januari 2014

Nästa vecka, Sista vecka

Flemingsberg
lördag 11 januari 2014

Hej ungdomar!

Jag hoppas att ni har det bra!

Glöm inte att nästa vecka är sista vecka innan betygssättning.

Se till att:
- Du har klarat av proven/läxförhören. Extra omprovstillfälle ges på måndag och onsdag (sist på arbetsdagen)-
- Du har skickat in dina tre besöksrapporter. Ni som tidigare under terminen skickat rapporter till mig och inte velat/vill publicera dem. Skicka dem en gång till.
- Din grupp genomför sin uppgift i "Moral och Etik". Boka tid på bloggen. Ni (i EK11JU) som anmälde bokning till mig i fredags, boka på bloggen.

mvh
Nader

2 kommentarer:

  1. Hej Nader,

    Jag kommer på måndag och skriver kristendomsprovet! (:

    Helin HU11

    SvaraRadera
  2. Hej nader, jag ska skriva kristendomsprovet och islamprovet på onsdag!

    SvaraRadera