Translate

lördag 18 januari 2014

Till samtliga ungdomar som har haft kursen "Religionskunskap 1" med mig under HT 2013

Flemingsberg
lördag 18 januari 2014

Hej ungdomar!

Jag hoppas att ni har det bra!

Stor del av lördagen har jag ägnat åt att läsa era besöksrapporter. Rapporter som borde ha kommit in senast i slutet av november kommer fortfarande in och jag väntar på ännu flera rapporter under morgondagen.

Igår avslutades höstterminen 2013 hos oss på Tumba gymnasium.

I torsdags hade vi en stor uppsamlingstillfälle då många av er kunde skriva om ett eller flera läxförhör i ämnet. Många klarade sig och en del missade tillfället.

En del av er hade sina lektioner i "Moral och etik" i onsdags (HU11 & HU12), i torsdags (SA11SA) och i fredags (EK11JU & SA11GJ). Många lektioner var genomtänkta och intressanta.

Fortfarande saknar en del av er:
- sex avklarade läxförhör och/eller
- tre inskickade besöksrapporter.

Som en absolut sista räddningsrep har jag erbjudit några av er möjlighet att komma till mig klockan 8:00 (eller ännu tidigare) på måndag för att förhoppningsvis bli klar med läxförhören. Vet du med säkerhet att du har ett eller flera läxförhör kvar och vill du klara av kursen nu? Kom i så fall till Naderoteket då. Är du osäkert om något eller några läxförhör inte är godkända? Ta kontakt med mig. Skriv i så fall till: nader.sani.tgy@gmail.com

Har du en eller flera besöksrapport kvar att leverera? Skicka den/dem senast under morgondagen till mig. Glöm inte att jag har försökt kommentera varenda rapport jag har fått på bloggen. Jag har kommit fram till rapporter som har skickats till mig i torsdags. Har du skickat din rapport/dina rapporter till mig tidigare och inte fått några kommentarer? Skriv till mig på ovanstående adress. Bifoga gärna en kopia av rapporten!

Tack alla för att vi kunde få till stånd en bra kurs. Jag hoppas att även ni har upplevt kursen som bra och givande. Tacksamt tar jag emot era synpunkter och utvärderingar.

mvh
Nader Sani

1 kommentar:

  1. Heej Nader!

    Jag undrar bara om du har hunnit rätta islamprovet jag gjorde i fredags? Skulle gärna vilja få veta betyget innan måndag om det är möjligt alltså, (inte här, privat).

    //Veronica

    SvaraRadera