Translate

onsdag 8 januari 2014

Till HU12 & HU11 om det rådande läget när det gäller kursen ”Religionskunskap 1”

Tumba gymnasium
Onsdag 8 januari 2014

Hej ungdomar!

Jag hoppas att ni har det fint.

Imorgon börjar ni skolan efter knappt tre veckors lov. Jag hoppas att ni har haft det bra under lovet och jag hoppas att ni skall satsa allt under den kommande terminen för att höja mängden och kvalitéten av er kunskap.

Idag sammanställde jag mina bedömningar när det gäller era besöksrapporter. Resultat följer:
-          Sex elever av 21 möjliga (ca 28 %) har fram till skrivandets stund skickat in sina tre besöksrapporter!
-          Ytterligare tre har varit vänliga nog för att skicka två rapporter.’
-          Jag har noterat att jag har kommenterat rapporter från ytterligare fyra ungdomar som har skickat in en rapport var.
-          Den grupp ungdomar som har visat sig vara flest i en och samma kolumn när det gäller antalet publicerade rapporter är gruppen ungdomar som överhuvudtaget inte brytt sig! Nio ungdomar har en nolla i protokollet när det gäller inskickade rapporter!

Har du skickat in en eller flera rapporter till mig och önskat att jag inte publicera den/dessa? Läs mitt tidigare meddelande om hur du ska gå tillväga!

Jag har även tittat på hur många av er har klarat av sex läxförhör. Det är sju ungdomarna i gruppen (en tredjedel av alla) som har klarat av det!

Ni vet själva mycket väl hur många av er har utfört uppgiften i ”Moral och etik”!

Tiden är knapp. Jag hoppas att många av er bryr sig mer om resultatet än vad jag gör. Utnyttja tiden som är kvar och se till att när vi har kommit till nästa fredag är så många som möjligt av er klar med kursen.

Mvh
Nader

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar