Translate

fredag 13 december 2013

Till ungdomar i EK11JU & SA11GJ!

Tumba gymnasium
fredag 13 december 2013

Hej ungdomar!

Jag hoppas att ni har det fint.

I veckan som gick påbörjade vi med arbetet om "Moral och Etik". Två grupper skulle undervisade klassen om "Abort" respektive "Genteknik". Det blev två bra redovisningar. Tack alla ni som deltog!

Till kvarstående grupperna:
1) Jag hoppas att ni ska kunna ordna så att vi kan ha ett extra pass under kommande vecka så att många fler kan ha redovisat innan vi går till jullovet.
2) Glöm inte att min önskan är inte att få en vanlig "redovisning" av ett problemområde. Jag vill att ni undervisar klassen om arbetsområdet. Använd er av olika knep och material för att åstadkomma en undervisningseffekt!

Till alla ni som var borta:
Ni får göra ett ersättningsarbete.
Jag vill härmed uppmana grupperna som gick genom  "arbetsområden  "Abort" respektive "Genteknik" att skriva ihop lämplig arbetsuppgift för de som inte närvarade under de två tillfällen. Se till att arbetsuppgiften publiceras här. Ni skickar in en ersättningsuppgift till bloggen ägnat dessa personer och de får skicka sina svar till mig på adressen:
nader.sani@gmail.com

Jag önskar er alla en trevlig helg,
Nader

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar