Translate

tisdag 3 december 2013

Några informationspunkter

Tumba gymnasium
tisdag 3 december 2013

Hej ungdomar!

Jag hoppas att ni har det bra. Här kommer kort information om kommande veckor:

1) Nu på onsdag ger jag er alla möjlighet att skriva eventuellt om prov om de tidigare läxförhören/proven. Jag kommer att vara i Naderoteket mellan 15:00 och 17:40. Du får skriva vilket/vilka läxförhör/prov du vill ta dig genom men du måste föranmäla din ankomst och det läxförhör/prov du vill ta! Anmäl dig på kommentar till denna text.

2) På allmän begäran har jag senarelagt sista inlämningsdag för besöksrapporter till söndagen den 15/12. Se till att du skickar in dina rapporter. Glöm inte att de kan väga upp ditt betyg.

3) Jag hade tänkt att vi skulle ha besök av en muslim idag. Tyvärr har han avböjt och därför kommer tiden att användas till annat.

4) Islam-provet för SA11SA går av stapeln torsdagen 5:e december och för Humanister respektive SA11GJ/EK11JU tisdagen 17 december.

5) Sist men inte minst: Please glöm inte boka tid för Moral och Etik. Det är skönt att ha ryggen fri när julen kommer!

6) Ingenting! 

mvh
Nader

4 kommentarer:

  1. Hej Nader, vad heter programmet som man kunde fota texter direkt i datorn med, och inte hela skärmen? Du tipsade oss om det förut men jag har glömt vad det heter. Tack i förhand

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej du!

      Det heter FastStone Capture!

      Nader

      Radera
  2. Hej Naderlichoius!

    Jag kommer och skriver kristendoms prov idag vid 15.
    Vi ses,
    Lisa Lundberg

    SvaraRadera