Translate

söndag 8 december 2013

Bokningar: Moral och Etik

Flemingsberg
söndag 8 december 2013

Hej ungdomar!

Jag hoppas att ni har det bra!

Under hela dagen har jag suttit och läst besöksrapporter. Rapporter som är publicerade och jag har hunnit ta mig genom har hög kvalité. Jag hoppas att samma gäller även andra publicerade och kommande rapporter.

Men till min fasa upptäckte jag att fåtal grupper (bortsett från SA11SA) har bokat tid för klassundervisningen. Det värsta är att tiden är knapp och kanske tvingas vi ta ett par reservtider i beslag. Annars chansen att alla grupper ska ha en bra chans att göra rätt för sig ganska liten.

Här kommer tidsbokningar som jag har noterat. Har jag glömt någon bokning? Skriv in den som ett nytt inlägg. Samma gäller i fall ni ännu inte bokat men kan göra den nu.

Först till kvarn gäller!

Till HU11&12 samt EK11JU & SA11GJ: Lektionen som är på 50 minuter kan innehålla två och lektionen som innefattar mer än en timme kan innehålla tre lektioner.

Bokningar
Moral och Etik

EK 11JU       Bagdat, Ebru, Hassan, Jasmina                10/12                                   Abort

SA11SA       Ellenor, Lisa, Malin & Martin                  11/12                                   Barnarbete
(Kanske tvingas vi flytta denna lektion till 12/12)

SA11SA       George , Sinem, Amela & Stephan          12/12                                   Dödshjälp

SA11SA       Alexandra, Natalia, Irena & Jesper          12/12                                   Otrohet

SA11SA       Ahmed, Ajla, Jennie & Rafel                   18/12                                   Abort



mvh
Nader

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar