Translate

måndag 9 december 2013

Ett nytt omprovstillfälle

Flemingsberg
måndag 9 december 2013

Hej ungdomar!

Jag hoppas att ni har det bra. Här kommer kort information om kommande veckor:

Som ni har märkt har besöksrapporter börjat strömma in i bloggen. Jag har försökt läsa mig i kapp och igår läste jag ett femtontal rapporter. Självklart var alla bra, en del utmärkta.

Please! Se till att ni bokar tid för er undervisning i Moral och etik. I två av tre grupper (humanister och EK/SA) kan vi tvingas försöka ett par gemensamma håltimmar under resten av skoldagarna i december.

Och till sist: Även nu på onsdag (11 december) ger jag er alla möjlighet att skriva eventuellt om prov om de tidigare läxförhören/proven. Jag kommer att vara i Naderoteket mellan 15:00 och 17:40. Förra tillfället i onsdags blev inte en succé. Bara fem ungdomar deltag. Förhoppningsvis blir det några fler nu. Nästa tillfälle kommer strax innan betygssättningen i januari.

Du får skriva vilket/vilka läxförhör/prov du vill ta dig genom men du måste föranmäla din ankomst och det läxförhör/prov du vill ta! Anmäl dig på kommentar till denna text.

mvh
Nader

13 kommentarer:

  1. Jag vill göra Judendom provet på onsdag! Mvh Nina

    SvaraRadera
  2. Jag vill göra judendom och kristendom proven på onsdag! //Veronica

    SvaraRadera
  3. Jag kommer och skriver islam provet.
    Vi ses,
    Lisa Lundberg

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Jag kommer och skriver kristendom provet.

    Kram,
    Sinem

    SvaraRadera
  5. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  6. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  7. jag kommer och skriver judendom provet

    Refel

    SvaraRadera
  8. Hej Nader, Jag vill göra Islam provet

    SvaraRadera
  9. Nader, Mariana Djaber vill göra kristendomprovet. Hon lyckas inte komma in på bloggen säger hon.

    SvaraRadera
  10. Hej Nader. Jag vill komma och göra kristendomen-provet i morgon.

    SvaraRadera
  11. Hej Nader! vill göra islam provet imorgon

    SvaraRadera
  12. Hej Nader, jag kommer o skriver kristendom provet

    SvaraRadera