Translate

fredag 4 oktober 2013

Till SA11GJ och EK11JU

Tumba gymnasium
fredag 4 oktober 2013

Hej ungdomar!

Jag hoppas att ni har det bra.

Idag fick SA11GJ veta att de skall tillsammans med Sari till Södertörns högskola nästa fredag (11 oktober) och därför får de vänta med det första provet till tisdagen 15:e. Nu såg jag att jag hade fel. Besöket är planerat till en bra bit framåt i tiden. Sari ville vara ute i god tid och jag (som inte är van att arbetskamrater har en så bra framhållning) uppfattade det hela rätt. Det innebär att ingen behöver vänta till provet och längta efter densamma. Vi kan ha provet som planerat nästa fredag och det innebär att min planering för nästa avsnitt (judendomen) kvarstår.

Jag hoppas att mitt misstag inte vållar stora problem. I så fall får jag helt enkelt komma överens med ungdomar som anser att de har vilseletts av sin älskade Nader!

Jag önskar er alla en underbar helg.

Hör av er via blogg i fall ni får svårt med något angående hinduism och buddhism.

Vi ses,
Nader

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar