Translate

måndag 9 september 2013

Instuderingsfrågor till Hinduismen

Tumba gymnasium
måndag 9 september 2013

Hej ungdomar!

Jag hoppas att ni har det bra.

Här kommer en länk som leder er till instuderingsfrågor som förhoppningsvis hjälper er förstå hinduismen på ett bättre sätt.

https://docs.google.com/file/d/0B8RX3eZZNX5XTk9sQWhBaDAxRW8/edit?usp=sharing

För att svara på frågorna behöver du både material som jag har lagt ut och läroboken-

Frågorna 1, 2, 3, 10 och 11 är "C-frågor".

Ha det gott!
Nader


2 kommentarer:

  1. Hej Nader varken instuderingsfrågorna i google drive om hinduismen och buddismen går att kopiera till ett annat dokument. Jag hade tänkt kopiera frågorna och skriva svaren direkt i dokumentet, går det inte alls att fixa tror du?

    SvaraRadera
  2. Flemingsberg
    måndag 30 september 2013

    Hej Harriet!

    Jag hoppas att du har det bra!

    Tack för ditt mejl. Jag har inte någon aning om varför man inte kan kopiera frågorna. Tvärtom har jag utgått från att en sådan kopiering är möjligt. Toppen
    bra att du har hört av dig. Jag ska se om jag kan avhjälpa felet.

    Vi ses imorgon.
    Nader

    SvaraRadera